Odzież robocza oraz odzież reklamowa mogą posiadać pewne cechy wspólne. Mają jednak również znaczące różnice, przede wszystkim jeśli chodzi o przeznaczenie. Odzież z logo firmy ma za zadanie promować biznes i jego założyciela, natomiast ubrania robocze muszą przede wszystkim zapewnić pracownikom jak najwyższy stopień bezpieczeństwa w trakcie wykonywania obowiązków. W tym artykule uwaga zostanie skupiona na tym, dlaczego warto aby firma zainwestowała w swoje własne ubrania reklamowe.

Jakie jest zadanie odzieży reklamowej?

Odzież reklamowa z nadrukiem ma za zadanie przede wszystkim promować biznes. Pracownicy mający styczność z klientami, mają w ten sposób budować pozytywny wizerunek firmy, ale również i go utrwalać. Im częściej widzi się bowiem nazwę jakiegoś przedsiębiorstwa tym większe prawdopodobieństwo, że w późniejszym czasie skorzysta się z jego usług. Pracownicy rozwożą towary, wypakowują je na półki sklepowe, obsługują klientów w restauracjach. Są zatem żywą reklamą, która jest w stanie nadać przedsiębiorstwu pozytywny wydźwięk.
Nadruk na koszulkach czy też bluza reklamowa, to obecnie bardzo popularne rozwiązania. Oczywiście warto myśleć o tego typu odzieży nie tylko jako o prostej reklamie. Musi ona spełniać również swoje podstawowe zadanie, a zatem gwarantować komfort pracownikom. Warto zatem zwrócić uwagę między innymi na to, z jakich materiałów została ona wykonana. Najlepiej pod tym względem sprawdza się bawełna, która jest materiałem naturalnym, dobrze przylegającym do ciała i „oddychającym”. Nieco inne tkaniny będą jednak odpowiednie jeśli pracownicy są narażeni na działanie zimna czy też deszczu.

Odzież reklamowa – uniwersalna czy też nie?

odzież reklamowa wysokiej jakości powinna być również odpowiednio dopasowana. Wielu właścicieli firm stawia na kroje uniwersalne, ale nie zawsze się one sprawdzają. Lepszym wyborem będzie zakupienie odzieży dopasowanej do kobiet oraz do mężczyzn. Ich fason jest atrakcyjniejszy i pracownicy zdecydowanie lepiej wyglądają właśnie w takim zestawieniu.
Koszulka reklamowa powinna posiadać również trwały nadruk, który nie spierze się po kilku praniach. Jest wiele metod umieszczania takich nadruków, które różnią się pomiędzy sobą trwałością. Na dzień dzisiejszy za najbardziej solidny uważa się haft komputerowy. Ubrania z logo firmy muszą znieść naprawdę wiele, są często prane, czasem poddawane działaniu bardzo wysokich temperatur. W przypadku haftu komputerowego ani wysoka temperatura, ani też uszkodzenia mechaniczne nie wyrządzają ubraniu trwałej szkody. Innymi popularnymi opcjami są wykorzystanie sitodruku oraz sublimacja.

Odzież reklamową producent zawsze przygotowuje z dbałością o każdy detal. Trwały materiał plus atrakcyjny nadruk, to gwarancja sukcesu. Należy jednak znaleźć również miejsce, w którym oferta będzie poparta również dobrą opinią. Tak jest w przypadku usług wykonywanych przez: https://stapol.pl/baza-wiedzy/39-odziez-reklamowa-z-nadrukiem-dla-firm). Można tam znaleźć produkty dla wszystkich pracowników, niezależnie od wykonywanych przez nich zadań.